Kolejne spotkanie z cyklu Edu Generator będzie poświęcone rozszerzonej rzeczywistości.
Celem spotkania jest przedstawienie sposobu w jaki można wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu. Inspiracją do tego będzie między innymi jedna z najnowocześniejszych technologii zastosowana w projekcie Professor Why, czyli Augumented Reality – Rozszerzona Rzeczywistość. Porozmawiamy i sprawdzimy konkretne przykłady wykorzystania osiągnięć świata techniki w pracy z uczniami. Przyjrzymy się również aktualnym badaniom porównującym efektywności i zaangażowanie w proces nauczania w zależności od zastosowanej metody.
Startujemy 17 czerwca o godzinie 14:30 w gdańskim STARTERZE.
Gość spotkania:
Iga MarmołowskaPasjonatka edukacji i nauczania. Psycholog, od 10 lat związana z innowacyjnymi metodami nauczania. Dzięki podróżom i prowadzonym badaniom aktywnie wprowadza nowe technologie, szczególnie związane z pracą twórczą oraz rozwojem osobistym. Współtworzyła i realizowała wiele programów edukacyjnych m.in. „Wrażliwi od dziecka” – cykl mający na celu pobudzenie w uczestnikach potrzeby kulturalnej zaspokajanej w muzeach, galeriach sztuki. Prowadzi wykłady dla zagranicznych studentów z psychologii oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Wspiera nauczycieli i wychowawców w pracy zawodowej. Aktualnie związana z projektem Professor Why firmy CTAdventure, który zdobył wiele wyróżnień i nagród na arenie międzynarodowej. |
Program spotkania:
14:15 – 14:30 | Rejestracja gości |
14:30 – 14:45 | Przywitanie gości, co nowego w Starterze? |
14:45 – 15:45 | Iga Marmołowska – Powrót do przyszłości w prawdziwym 2015 roku, czyli rozszerzona rzeczywistość i inne wynalazki jako elementy nowoczesnej edukacji. |
15:45 – … | Dyskusja i networking |
CTAdventure – partner spotkania
CTAdventure to firma specjalizująca się w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (Augumented Reality). Jest twórcą innowacyjnej gry edukacyjnej Professor Why, licznych aplikacji i gier questowych, a także wirtualnej wystawy. CTAdventure to firma założona w styczniu 2013 roku, której misją jest zrewolucjonizowanie podejścia do edukacji i sprawienie, by nauka stała się ekscytująca. Firma jest jednym z pionierów technologii Rozszerzonej Rzeczywistości na polskim rynku. |
||||
Professor WhyFlagowy produkt spółki – gra edukacyjna Professor Why (www.professor-why.pl) łączy obraz generowany komputerowo z obrazem rzeczywistym, zmieniając dowolne biurko w laboratorium chemiczne. Program pozwala na przeprowadzanie doświadczeń i inicjowanie reakcji chemicznych w bezpieczny i przyjazny dla środowiska sposób. Do uruchomienia gry potrzebny jest komputer i podłączona do niego prosta kamera internetowa. |
||||
Spółka specjalizuje się również w tworzeniu aplikacji mobilnych z wykorzystaniem modeli 3D. Klientami są muzea, Centra Nauki, Urzędy Miast oraz firmy prywatne. CTAdventure stworzyło innowacyjne rozwiązania dla Centrum Nauki EXPERYMENT w postaci wirtualnej wystawy wynalazków Leonarda da Vinci i Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Do innych ważnych projektów zaliczyć można również aplikację gdansk4u MOBILE, czyli połączenie gry miejskiej i przewodnika. W 2014 roku firma CTAdventure zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie infoShare Startup Zone, wygrała narodowy finał konkursu Creative Business Cup, a także została zaliczona do grona 10 najlepszych polskich startupów technologicznych. |