Projektowanie gamifikacji w edukacji
Szkolenie skierowane do kadry nauczycielskiej przygotuje do wprowadzenia gamifikacji do swojej praktyki dydaktycznej. Czym jest Gamifikacja? Jak skutecznie motywować uczniów? Jak zastosować gamifikację na lekcjach?
Szkolenie odbędzie się w dniach 17-18 stycznia w gdańskim STARTERZE.
Program spotkania:
Dzień I:
9:00 – 10:00 | prezentacja założeń projektu zgamifikowanych lekcji przedsiębiorczości w gdańskich szkołach |
10:00 – 11:00 | wstępne założenia do projektu gamifikacji w edukacji opracowywanego przez uczestników warsztatów (cz. 1): – określenie celu projektu – określenie roli nauczyciela i ucznia |
11:00 – 11:20 | przerwa kawowa |
11:20 – 13:00 | wstępne założenia do projektu gamifikacji w edukacji opracowywanego przez uczestników warsztatów (cz. 2): – określenie puli zadań i zasad ich wzajemnego powiązania – zapoznanie się z elementami mechaniki i dynamiki gier oraz ich wykorzystanie w edukacji – projektowanie sprzyjające zaangażowaniu |
Dzień II:
9:00 – 11:00 | projektowanie gamifikacji wybranego przedmiotu szkolnego przez uczestników warsztatów, praca w małych zespołach (na przykładzie) |
11:00 – 11:20 | przerwa kawowa |
11:20 – 12:30 | kontynuacja pracy nad projektem wybranego przedmiotu |
12:30 – 13:00 | prezentacje projektów uczestników, podsumowanie warsztatów |
Miejsce:
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, sala: CKS Gdańsk (parter)
Koszt szkolenia:
150zł
Zapisy i płatność:
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza prosimy o wpłatę 150zł na konto:
97 1060 0076 0000 3210 0023 2986
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
ul. Lęborska 3B, 80-386Gdańsk
Tytułem: Projektowanie gamifikacji w edukacji
Potwierdzenie zapisu na szkolenie zostanie przesłane e-mailem po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
Liczba miejsc: 4
Decyduje kolejność zgłoszeń.
O prowadzących:
Anna Rogala
Ekspertka w zakresie implementacji gamifikacji. Współpracuje przy projektach edukacyjnych, doradza przedsiębiorcom przy implementowaniu gamifikacji. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz ogólnopolskiego projektu zrzeszającego nauczycieli akademickich badających sposoby wykorzystywania gamifikacji na uczelniach. Jest prelegentką konferencji, między innymi TEDxGdańsk.
Joanna Mytnik-Ejsmont
Profesor UG, biolog. Poszukuje sposobów na motywowanie studentów do aktywnej nauki i popularyzacji zdobytej wiedzy, wprowadza innowacyjne metody nauczania na Wydziale Biologii UG m.in. gamifikując. Członkini grupy Edu-Gamifikacja, właścicielka firmy edukacyjnej szkolącej nauczycieli w uczeniu przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu. Organizatorka ogólnopolskiej Konferencji Dydaktyki Akademickiej na Uniwersytecie Gdańskim.
Osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat gamifikowania zajęć lekcyjnych w praktyce serdecznie zapraszamy na dwudniowe płatne szkolenie „Projektowanie gamifikacji w edukacji” w dniach 17-18.01. Więcej informacji tutaj >>