Social Media Show (23-27.02.2015) to odbywające się podczas światowego Social Media Week jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży Social Media.
W ostatnim dniu Social Media Show łączy siły z cyklem spotkań Startera: Edu Inspiracje, aby przyjrzeć się młodszemu pokoleniu czyli klientom, odbiorcom i twórcom social media: Generacji Z.
Podczas debaty: „Generacja Z – anonimowi cyfrowi tubylcy, działacze, zmieniacze?”, zaproszeni goście porozmawiają o tym jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi social media i jakie konsekwencje ma to dla nas dorosłych: nauczycieli, edukatorów, rodziców czy marketingowców?
Jakie szanse i wyzwania stwarza to dla przyszłości edukacji i rozwoju social media, a co zmienia w komunikacji między pokoleniami?
Prowadzący debatę:
Piotr BuckiAbsolwent Wydziału Architektury i Urbanistyki, Studium Wokalno-Aktorskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. SWPS oraz kursów doskonalących Uniwersytetu Stanford w zakresie przedsiębiorczości internetowej i UX w konstruowaniu interfejsów oraz Inbound Marketingu. |
Goście spotkania:
Jacek KotarbińskiUznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarządów.Mówca InfoShare, TEDx Gdynia, MEGA Rzeszów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. Studiował w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe (112 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.pl. Autor bestsellerowej „Sztuki rynkologii” (fragment z adiobooka: http://onepress.pl/ksiazki/sztuka-rynkologii-jacek-kotarbinski,sztryn.htm#format/3). |
|
Joanna frota KurkowskaZawód fotografa umiejętnie łączy z pracą w mediach społecznościowych. Jako fotoreporterka, przez 7 lat współpracowała m.in. z Wirtualną Polską, Onetem, T mobile Music i portalem Trojmiasto.pl. Obecnie wspiera marki takie jak House, Sinsay oraz Likes Festival w ich działaniach w obrębie takich sociali jak Instagram czy Snapchat. Dla Weekend.gazeta.pl i portalu Fotoblogia pisze o różnych aspektach social mediów oraz o fotografii mobilnej. Wierzy, że znajomość mechanizmów social media to tylko połowa sukcesu, a najważniejsze są zamieszczane tam treści oraz sposób prowadzenia interakcji z fanami. Interesuje ją potencjał jaki niesie ze sobą połączenie Instagrama i Snapchata oraz Twittera i Vine. Notorycznie zgłębia popkulturę, zatapia się w muzyce czy fotografii i rysunku, starając się jednocześnie przenosić wiedzę dotyczącą tych dziedzin do swojej codziennej pracy. |
|
Krzysztof StachuraSocjolog i badacz społeczny. Adiunkt w Zakładzie Antropologii Społecznej w Instytucie Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa UG. Prezes Fundacji Ośrodek Badań i Analiz Społecznych. Członek Sekcji Socjologii Komunikacji, Wiedzy i Kultury Międzynarodowego Towarzystwa Socjologicznego. Do jego głównych zainteresowań badawczych należą metodologia badań online, socjologia mediów oraz antropologia nowych technologii. |
|
Przemysław StarońAbsolwent psychologii i kulturoznawstwa w KUL, stypendysta Prezesa Rady Ministrów, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Marszałka Województwa Lubelskiego. Kierownik projektów, trener kreatywności i umiejętności miękkich w Centrum Rozwoju Jump. Nauczyciel etyki, filozofii i wiedzy o kulturze w II LO im. Bolesława Chrobrego w Sopocie, w którym kieruje filozoficznym fakultetem olimpijskim Zakon Feniksa, opiekuje się Samorządem Uczniowskim i współprowadzi projekty międzypokoleniowe. Wykładowca uniwersytetów trzeciego wieku, współautor nagradzanych przez Komisję Europejską projektów międzypokoleniowych. Pracownik Zakładu Psychologii Wspomagania Rozwoju SWPS w Sopocie i ekspert w Centrum Prasowym SWPS. Mówca na TEDx Sopot. Ekspert czasopisma „Psychologia w Szkole”, w ramach którego prowadzi bloga poświęconego edukacji. W roku 2014 znalazł się w gronie 12 nominowanych do tytułu Nauczyciel Roku. |
|
Kasia KorzeniewskaPrawniczka specjalizująca się w prawie własności intelektualnej, entuzjastka popkultury i organizatorka Festivalu Ludzi Internetu: Hoop Likes Festival w Gdańsku. Na co dzień zajmuje się konsultingiem i komunikacją marketingową. Przez lata związana z rynkiem medialnym, pracowała m.in. w TVP, TVN, współtworzyła też pierwszą interaktywną telewizję 4fun.tv. Na Uniwersytecie Warszawskim obroniła doktorat o wpływie mediów cyfrowych na przemiany kultury popularnej. |
|
Daniel BagińskiPoczątkujący bloger, entuzjasta gier komputerowych, wioślarz (smocze łodzie), sympatyk mieszanych sztuk walk. Uczeń Zespołu Szkół Łączności w Gdańsku na wydziale teleinformatyki. Aktywnie działa w mediach społecznościowych, jest kierownikiem ds. marketingu szkolnego koła przedsiębiorczości Enterprising Today. |
Wszystkie bilety zostały rozdane. Do zobaczenia 27.02.2015 o godzinie 17:00!
SOCIAL MEDIA SHOW – aż pięć dni spotkań z praktykami i ekspertami, nieporuszane dotąd, interesujące case studies, rozmowy o marketingu i biznesie, inspirujące rady i kierunki działań w różnych kanałach komunikacji – to wszystko czeka na uczestników drugiej edycji wydarzenia odbywającego się w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER.