Kolejne spotkanie “Strategie aktywnego uczenia się” odbędzie się już 29.09.2021 o godzinie 16:30-18:30
” W dzisiejszych czasach żyjemy w gospodarce opartej na wiedzy – informacja staje się najważniejszym zasobem i środkiem do realizacji celów. Taka sytuacja wymaga od nas ciągłego podnoszenia kompetencji, uczenia się nowych umiejętności lub przebranżawiania.
Umiejętność nabywania i wykorzystywania wiedzy staje się coraz bardziej kluczowa. I tutaj pojawia się ważne pytanie – jak uczyć się skutecznie, efektywnie i przyjemnie :-).
Na podstawie własnego doświadczenia dydaktycznego oraz zestawu ćwiczeń Starter Pack podyskutujemy o metodach uczenia się.
Darmowa wiedza leży na ulicy – blogi, kursy, artykuły; pora ją podnieść i zapamiętać.”
Prowadzący: Stanisław Borawski
Z wykształcenia psycholog kliniczny, z praktyki psycholog biznesu – szkoleniowiec, nauczyciel akademicki, wykładowca Uniwersytetu humanistycznospołecznego SWPS w Sopocie i współzałożyciel firmy IT Common Wombat. Funkcjonuje na styku nauki, biznesu i zabawy. W Mental Arts zajmie się psychologią motywacji, metanarracją sztuki i kultury oraz psychologią szczęścia i dobrostanu. W warsztatowy sposób uczy jak przy pomocy odkryć nauki żyć lepiej i działać skuteczniej. Dba, aby wiedza, której używa, miała solidne naukowe podstawy. Twórca Kart Akcji Życiowych – narzędzia opartego na gamifikacji, które pomaga w motywowaniu się i podejmowaniu decyzji co robić. Pasjonat gier fabularnych RPG i Mistrz gry z ponad 15-letnim doświadczeniem, uczy prowadzenia sesji, świato-tworzenia i budowania wiarygodnych opowieści. W wolnych chwilach czyta książki oraz rozmyśla nad absurdem egzystencji.
Zapisy trwają: https://app.evenea.pl/event/edugenerator2909/
Cykl ma na celu przygotowanie nauczycieli oraz nauczycielek do zrozumienia zjawiska kluczowych kompetencji niezbędnych młodym ludziom wchodzącym wkrótce na rynek pracy i pomóc ukierunkować uczniów na zawody przyszłości.
Nasi eksperci i nasze ekspertki wprowadzą Was w tematykę kolejnych kompetencji przyszłości kluczowych na rynku pracy:
- Analityczne myślenie i innowacje (jak rozwijać myślenie innowacyjne)
- Monitorowanie i wykorzystanie nowych technologii
- Strategia aktywnego uczenia
- Wspieranie proaktywnej postawy uczniów (inicjatywność)
- Odporność na stres i radzenie sobie z nim
Projekt sfinansowano ze środków Miasta Gdańska.