#1. Gamifikacja i jej zastosowanie w edukacji

Gamifikacja i jej zastosowanie w edukacji

Czym jest Gamifikacja? Co mają wspólnego gry z edukacją? Dlaczego gamifikacja może zmienić świat na lepsze? Jak skutecznie motywować uczniów? Jak zastosować gamifikację w praktyce? Na te i inne pytania odpowiedzą nasi goście: Jacek Siadkowski, Anna Rogala i Joanna Mytnik-Ejsmont.

Startujemy 24 listopada o godzinie 9:00.

Goście spotkania:


Jacek Siadkowski

Pasjonuje się wdrażaniem nowych technologii do projektów społecznych, doświadczenie zawodowe zdobywał w Laboratorium EE, a dziś prowadzi Fundację Highlight/inaczej. Współautor grywalizacji
w projekcie Pracownie Orange i autor publikacji „Grywalizacja. Zrób to sam”.


Anna Rogala

Ekspertka w zakresie implementacji gamifikacji. Współpracuje przy projektach edukacyjnych, doradza przedsiębiorcom przy implementowaniu gamifikacji. Członkini Polskiego Towarzystwa Badania Gier oraz ogólnopolskiego projektu zrzeszającego nauczycieli akademickich badających sposoby wykorzystywania gamifikacji na uczelniach. Jest prelegentką konferencji, między innymi TEDxGdańsk.


dr hab., prof. UG Joanna Mytnik-Ejsmont

Profesor UG, biolog. Poszukuje sposobów na motywowanie studentów do aktywnej nauki i popularyzacji zdobytej wiedzy, wprowadza innowacyjne metody nauczania na Wydziale Biologii UG m.in. gamifikując. Członkini grupy Edu-Gamifikacja, właścicielka firmy edukacyjnej szkolącej nauczycieli w uczeniu przedmiotów przyrodniczych metodą eksperymentu. Organizatorka ogólnopolskiej Konferencji Dydaktyki Akademickiej na Uniwersytecie Gdańskim.


Program spotkania:

9:00 – 9:10 Rejestracja gości
9:10 – 9:20 Przywitanie gości, co nowego w Starterze?
9:20 – 10:00 Jacek Siadkowski „Zajęcia wciągające jak gra – Zrób to Sam/a!”
10:00 – 10:20 Joanna Mytnik-Ejsmont i Anna Rogala „O gamifikacji w praktyce: zgamifikowane Lekcje Przedsiębiorczości”
10:20 – 11:00 Dyskusja i networking


Weź udział